2011. május 16., hétfő

A második mérföld


Vállalkozásom mellett még alkalmazott is vagyok. Ezért sokszor meg kell tennem olyan dolgokat, ami nem esik kedvemre. Ma tettem egy szívességet, és egy kicsit odaáldoztam a magán időmből a munkáltatómnak. Szívesen tettem, akkor is ha ő természetesnek vette. Akkor is vidáman végeztem a munkát, mégha semmi jutalmat nem kapok érte. De tudom, valamikor megkapom a fizettségem.
Vannak olyan környezetek, amelyek nem tudják értékelni a cím nélküli vezetés hozzáállását. Talán tudatlanságból vagy naívságból, de nem talál azonnali viszhangra egy-egy pozitív töblet cselekedet. Akkor is érdemes megtenni, mert legtöbbször önmagunkért vagyok azok, akik. Minden esetre elgondolkodtató, hogy érdemes-e olyan helyen dolgozni, ahol a természetes hozzájárulást nem honorálják.
Nem olyan régen, megfogalmaztam magamnak az ideális munkakörnyezetet. Egy olyan környezet, ahol vannak:
Kihívások
Speciális feladatok
Szabad kéz új ötletek alkalmazására
Környezet az elemzésre
Lehetőség elcsendesedésre
Gyors megvalósítások lehetősége
Ahol minőségi kontrollt lehet fenntartani
Külső nyomás nélküli környezet
Együttműködés hasonló emberekkel – csapatmunka.

Célom, hogy rövid időn belül felépítsem azt a vállalkozói környezetet, amelyben ezek az elvek érvényesülnek.

További információ:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése